Ugovoreni brod prvi je bulk carrier u Hrvatskoj, a možda i u Europi koji se gradi pod zajedničkim pravilnikom za brodsku strukturu (Common structural rules), donesenim od svih klasifikacijskih zavoda svijeta. Time je sigurnost i trajnost po pitanju strukture broda dignuta na najvišu razinu. Ujedno je i prvi brod u Hrvatskoj za prijevoz specifične težine tereta od 3 tone/m, poput sumpora, vapnenca, silikon-magnana, ribljeg brašna. Svi tankovi goriva su odvojeni od vanjske oplate, čime se znatno povećava sigurnost u slučaju oštećenja. Obzirom na potpuno novu tehnologiju gradnje broda, brodogradilište je podignulo daleko manji broj sekcija na navoz, čime se skratilo vrijeme gradnje broda. Brod se porinuo sa završnom zaštitom podvodnog dijela, dakle kompletno obojan, čime otpada potreba odlaska na uobičajeno dokovanje
"Malo kumstvo" ovaj put je pripalo Mladenki Milardović, Rukovoditeljici odjela pripreme i standarda iz Službe projektiranja i konstruiranja, a blagoslov je uputio fra Miljenko Vrabec iz Apostolata mora.
Novogradnja 466 prvi je iz HANDY BULK CARRIER programa od ukupno 2 broda koje je ugovorilo splitsko brodogradilište. I četvrto ovogodišnje porinuće u Brodosplitu, od ukupno šest planiranih za 2009. godinu.
Nakon porinuća na navoz je postavljena kobilica za Novogradnju 467, drugi iz serije od dva bulk carriera nosivosti 52.000 tona ugovorenog za brodarsku tvrtku Radunica Maritime Inc.
Nema komentara:
Objavi komentar